Booking.com

Thursday, March 20, 2008

Terkenang Home Tuition di Penang



Farhan, 11 tahun

Hari ini cuti sempena Hari Maulidur Rasul. Dua tiga hari ini, saya sering chat dengan anak buah tusyen saya di Penang. Farhan, darjah 5, bersekolah di Sek Keb Sg Gelugor, Pulau Pinang. Saya mengajar Farhan subjek Matematik.
Farhan semasa tusyen di rumahnya

Semasa tusyen Farhan lebih suka bercerita tentang kawan2 nya di sekolah, business getah pemadam yang dijadikan gasing dan tentang Friendsternya. Antara kebanyakan student yang pernah saya ajar, Farhan merupakan pelajar yang paling kreatif.


Saya juga mengajar rakan Farhan yang tinggal sama Apartment yang bernama Batrisya (darjah 4). Batrisya agak berbeza dengan Farhan. Batrisya lebih suka menumpu perhatian pada subjek yang saya ajar.


-Freelance Tutor-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...