Booking.com

Tuesday, September 8, 2015

Mahukan Sistem Perakaunan GST Secara Percuma?


Memperkenalkan MyEG GST Accounting Software (GAT) yang mudah difahami serta pratikal digunapakai tanpa perlu ada asas perakaunan. Sistem perakaunan MyEG GAT sememangnya semudah mengisi tempat kosong sahaja, sehinggakan ada di kalangan pengguna kami hanya mengambil masa kurang daripada 1 jam untuk memahami dan menggunakan MyEG GAT ini.
MyEG GAT ini adalah bertujuan untuk memudahkan proses pengasingan jualan/pembelian yang dikenakan GST Tax 6%, serta memudahkan penyediaan dokumen berkaitan (GAF, FORM 03 & TAP) untuk dihantar kepada Kastam Diraja Malaysia.

software yang mudah digunakan

fail GST dihasilkan

antara fail yang diperlukan untuk GST


Antara pelanggan sedia ada yang telah menggunakan dan telah berjaya melakukan penghantaran GST Tap File melalui TAP Payer (Portal Kastam Diraja Malaysia)  buat pertama kali kepada pihak Kastam Diraja Malaysia pada 31 Mei 2015 lalu adalah terdiri daripada pelbagai sektor berikut :

    i. Pengusaha Stesen Minyak
   ii. Used Car Dealer
  iii. Restoran
  iv. Engineering/ Construction
   v. Kedai Runcit
  vi. Kedai Buku

Bagi pelanggan yang menggunakan ECR/POS di premis (Kedai Runcit, Restorant, Catering, Kedai Dobi & etc), MyEG GAT adalah penyelesaian permasalahan anda untuk memantau perjalanan jualan setiap hari, tanpa perlu berada di premis perniagaan anda sebaliknya hanya perlu akses melalui MyEG GAT  di mana sahaja dan segala aktiviti jualan seharian anda dapat dilihat sepenuhnya.
** Tertakluk kepada kebolehupayaan ECR/POS anda**

stesen minyak

restoran

kedai runcit


Kenapa Anda Perlu Memilih MyEG GAT?
i. PERCUMA MyEG GAT SELAMA 6 BULAN tanpa ada sebarang kontrak atau penalty
ii. PERCUMA TRAINING daripada tenaga kerja terlatih (GST Consultan) sepanjang tempoh 6 bulan tersebut
iii. PERCUMA PENAMBAHBAIKAN pada MyEG GAT sepanjang tempoh 6 bulan tersebut
iv. MUDAH untuk digunakan tanpa perlu ada asas perakaunan
v. BOLEH DI AKSES DIMANA SAHAJA kerana ianya menggunakan cloud system
vi. TIDAK PERLU RUNGSING UNTUK MEMANTAU AKTIVITI JUALAN DI PREMIS anda kerana segalanya dapat diakses melalui MyEG GAT tanpa perlu  key in maklumat jualan tersebut
** Tertakluk kepada kebolehupayaan ECR/POS anda**



Apa tunggu lagi?? Hubungi saya Azam Ghazali di talian 019 6939 253 untuk keterangan lebih lanjut, atau emelkan ke roslizamrighazali.myeg@gmail.com.

Anda berpeluang menggunakan  GAT ini secara PERCUMA selama 6 bulan, TANPA ADA sebarang kos pemasangan, penyelenggaraan dan penambahbaikkan yang akan dikenakan  sepanjang tempoh tersebut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...